شاید زمانی را به یاد بیاوریم که شبکههای اجتماعی تا این حد گسترده نبودند. آن زمان روشهای تبلیغاتی سادهتری وجود داشت. سپس با ظهور شبکههای اجتماعی، تبلیغات هم وجهه دیگری به خودش گرفت. شبکههای اجتماعی که در ابتدا فقط برای ارتباط بین اشخاص ساخته شده بودند کمکم به ابزاری برای تبلیغات بدل شدند. یکی از این شبکهها واتساپ است که با رواج بیشتر آن در بین مردم، شرکتها به فکر استفاده تبلیغاتی از آن افتادند. حال سؤالی که بسیاری از صاحبان مشاغل میپرسند این است: چگونه به ارسال پیام گروهی در واتساپ بپردازیم.